Kan SIAN bli tiltalt for å mane til hat mot islam?

Geert Wilders: Jeg blir frifunnet.

Dramaet med Wilders i Nederland kan få konsekvenser for situasjonen i Norge:

Kan SIAN bli tiltalt for å mane til hat mot islam?

 
Først i november faller dommen mot Geert Wilders i Nederland. Rettssaken startet i dag. Han er tiltalt for å ”mane til hat og diskriminering mot muslimer”. Wilders har også ifølge tiltalen ”fornærmet muslimer ved å sammenligne den islamske tro med nazisme”. Dessuten har han sammenlignet Koranen med ”Mein Kampf”. Selv sier Wilders at han blir frikjent. Blir han funnet skyldig i tiltalen kan han få opptil ett års fengsel, eller det kan bli en bot. Blir han dømt vil det kunne bli en serie rettssaker som  islamistiske nasjonale råd og organisasjoner iverksetter over hele Europa. SIAN er i faresonen, for i norsk lovgivning er det straffelovens 135a som muslimer her i landet kan vise til – her heter det:  ”Med bøter eller fengsel straffes den som (….)forhåner eller utsetter for hat, forfølgelse eller ringeakt (…) en gruppe personer på grunn av deres trosbekjennelse,…” Blir Gilders dømt er veien trolig ikke lang før vi får en tilsvarende rettssak mot SIAN i Norge.

 

Det Geert Wilders har gjort er ganske enkelt å referere det som står i  Koranen, om at gode muslimer er forpliktet til å drepe ”de vantro”, gode muslimer skal ofre sitt liv i kampen for Allah. Jøder sammenlignes med aper og svin. Her er et lite knippe:
Koranen pålegger "de troende" (muslimene) å delta i en hensynsløs krigføring mot alle mennesker som ikke bekjenner seg til koranens lære, jfr. kap. 2:187, 5:37, 8:12, 9:74, 17:16; 47:4-5, m.fl. (versnummereringen i de engelske oversettelsene kan avvike fra den norske). 

Kap. 2:187. " Drep dem hvor dere påtreffer dem, og driv dem ut fra det sted (Mekka) som de har drevet dere ut fra. For prøvelser for troen og forfølgelse er verre enn drap. Men bekjemp dem ikke ved den hellige moské, før de angriper dere der. Men hvis de angriper, så drep dem. Det er de vantros lønn ", 

Kap. 5:37. " Deres lønn, som bekjemper Gud og Hans sendebud og farter omkring og stifter ufred på jorden, skal være at de drepes eller korsfestes, at hender og føtter avhugges kryssvis, eller at de forvises fra landet. Dette vil være en skam i denne verden. I den kommende verden venter en svær straff ", 

Kap: 8:12. " Og Herren inspirerte englene, Jeg er med dere! La de troende holde stand! I de vantros hjerter vil Jeg kaste skrekk! Gi dem et slag over nakken, og slå dem over fingrene deres! (Engelsk utgave oversatt til norsk: Halshugg dem, og skjær av dem alle fingrene !) ", 

Kap. 9:74. " Hør, Profet! Strid mot de vantro og hyklerne! Vær hård mot dem! Helvete blir deres herberge. En sørgelig endeligt!", " Når Vi vil utslette en by, sender Vi påbud til dens folk i vellevnet, som fortsetter i synd. Så blir Ordet realitet for byen, og Vi ødelegger den fullstendig", 

Kap. 17:16. " Når dere møter de vantro (i kamp), så gå løs på dem, til de er helt nedkjempet, og bind stramme bånd. Og etterpå frigivelse, eller løsepenger, så lenge krigen legger fra seg sin byrde. Slik er det. Om Gud ville, kunne Han selv ta seg tilrette overfor dem, men Han ønsker å sette noen av dere på prøve gjennom andre. De som kjemper og dør for Guds sak, - deres gjerninger lar Han aldri løpe ut i intet ". 

Koranen gir løfte om at muslimene kan vinne en krig dersom deres hær utgjør 10% av motstandernes hær, jfr. kap 8:66 som lyder: 

" Hør Profet! Anspor de troende til kamp! Finnes der tyve standhaftige blant dere, vil de vinne over to hundre! Er der hundre blant dere, vil dere overvinne tusen av de vantro! For de er et folk som intet forstår! " 

For øvrig skal "avgudsdyrkere", dvs mennesker som ikke er jøder, kristne eller muslimer, drepes - dersom de ikke konverterer til islam og betaler løsepenger. En må formode dette også må gjelde vår tids humanetikere, marxister, og buddister. Bestemmelsen om dette finner vi i kap. 9:5 som sier: 

" Men, når de fredlyste måneder er til ende, så drep avgudsdyrkerne hvor dere finner dem, - pågrip dem, beleir dem, legg bakhold for dem overalt! Men hvis de omvender seg og betaler det rituelle bidrag, så la dem dra sin vei. Gud er tilgivende, - nåderik ". 

Koranen lærer at muslimene blir sikret plass i paradiset dersom de dør i krigføringen for Allahs sak, jfr. kap. 2:149 som forsikrer: 

" Dere skal ikke si om dem som mistet livet for Guds sak at de er døde! Nei, de lever, men dette kan dere ikke fatte ", 

Det spesielle her er at islamistene tåler så vel at dette står i Koranen, men ingen må finne på å avdekke at denne barbariets ideologik faktisk er å finne – nettopp i Koranen! Den som er så frekk og freidig hetser muslimer. De som siterer fra Koranen slike negative sentenser de fortjener å komme i fengsel!
Nettopp, det er dette spørsmålet rettssaken mot Wilders gjelder. Dersom han blir dømt blir det en katastrofe for ytringsfriheten – fordi man reelt sett får et forbud mot religionskritikk – det blir fritt fram for islamiseringen over hele Europa.
Stopp islamiseringen av Norge (SIAN)
Arne Tumyr
Leder